24. okt. 2007

Oblig 1. Oppdatering

Jeg har nå jobbet i MANGE mange timer siden sist oppdatering. Var på skolen i 13 timer igår og har vært her i ganske mange timer idag også. Jeg begynner å bli ferdig med moddeleringa nå. Er ikke så veldig mye igjen på den delen nå lenger. Er bare de tinga med Tripod som er igjen nå. Så her følger da noen bilder fra prosessen som vanelig.

Lekte med litt lys igår, og som du ser så er det ganske mange nye modeller som jeg har laga. Har ikke texturert noe enda.

Ett Wireframe bilde jeg tok ista. Er ganske ryddig på de fleste områder.

Samme bilde som over bare som vanelig rendering.


Dette er da det siste rendra bilde jeg har. Begynner å kunne ligne noe ordentlig nå! Skal bare fikse på puta, og kopiere den, så er det de tripod tinga.

Stikk innom seinere og se etter en ny oppdatering. Kommer vel på fredag regner jeg med, pga all moddelering skal hovedsakelig være ferdig. Vi kan jo gjøre om på noen små detaljer her og der. Men skal begynner med lys og texturering utover i neste uke.

Cheers!

Ingen kommentarer: