10. okt. 2007

En liten oppdatering på karakteren!

Nå har det visst gått en lang stund siden siste oppdatering.. Noen folk som har begynt å mase på meg om å oppdatere nå faktisk. men men.. her kommer det!
Her startet jeg da på hansken som. En finger av gangen.
Nå har jeg gjort ferdig håndflate og begynner og bli fornøyd. Dette er tross alt første gangen jeg gjør dette ordentlig.
Begynt smått på rustningen. Sko er mer eller mindre ferdig. Nå har jeg begynt på leggbeskytterene.
Bakfra
Forfra
Leggbeskyttere begynner å bli ferdig nå. Dette kan faktisk begynn å se bra ut.
Gjort ferdig beskyttelsen opp til lårene.
Nå har jeg laga selve rustningen.
Noen utforminger på rustningen jeg la på.
Symmetri er en fin ting.
Lagd på noe mer utsmykkninger på rustningen.
enda fler.
Ferdig rustning. forfra
bakfra
Begynt på skjørtet og "truse". Laget noen utskjæringer på lårbeskyttelsen også i farta.
Lagt på litt teksturer. Ble veldig mørkt det metallet. Svart metall og gull. Ingen fattig kriger hvertfall.
Laget sverd og belte også. Har også lagt på en temp teksur på huden.
Ferdig med å "rigge" karakteren med ett skjelett nå. Så kan je kanksje lage en liten animasjons film senere med ho.

Siste rendering nå. Slik ser altså krigeren min ut. Har skifta fra svart metall til brunt lær og gullbelagte utsmykkninger.
Vi holder på med mye rart på skolen for tide, men får ikke fått bildene hjem her, pga minnepinnen min fikk virus av en eller anen pc, så den må formateres. Skal prøve å få tid til å legge opp noe på skolen i morra!
Stay tuned

1 kommentar:

AWisur sa...

Ser veldig bra ut! Bare litt mørk ja, fort gjort, burde kansje jobba litt mer med henda hennes, men ellers så jo alt dødsstilig ut!

Awsome!