12. sep. 2007

oppgave 3.

Dagens fremgang kommer her. Idag har jeg lagd litt bestikk. Brukte sikkert 5 timer for å lage en gaffel. pga det er utallige måter og gjøre det, men var ingen av de som jeg følte ga meg det resultatet jeg ville ha. Men nå tror jeg at jeg har fått det til bra! Så dere kan se på de bildene jeg legger ut her så kan du selv se hvordan det er blitt.





Her er ett bilde som jeg egentlig rendra igår kveld, men legger det ut idag. Det begynner å ligne noe hvertfall.



Her er da det bestikket jeg har jobbet så lenge med. Ikke store greiene, men tok sin tid fordet. Kan vel egentlig si meg fornøyd med det nå!



Her har jeg lagt på bestikket riktig. Men mangler enda å legge på refleksjoner og riktig materiale.


Nå begynner det å ligne noe kanskje. Legge på noen effekter til på det her etterhvert. Men begynner å bli det jeg er på jakt etter.

Stay tuned for more later!

1 kommentar:

Ida Cesilie sa...

Dette er sinsykt bra! Går på noroff i 1.klasse, og vi har nå fått i oppgave å lage bestikk. Jeg synes dèt er vanskelig!