12. sep. 2007

3. oppgaven

Dette er da så langt jeg har kommet på oppgave nr 3. Jeg Har gjort litt mer, men ikke plassert ut på bordet bare. Det som gjenstår er bestikk og noen forskjellige glass.. Har laget cognac glass bare. Det som gjennstår og lage er vin glass, brus flasker, vann glass, bestikk, duk, lysestake, væske, gulv, belysning. Mulig jeg legger på noe smått her og der. Kos dere så lenge. Her følger bildene av så langt i prosessen.

Her er da ett bilde av hvor langt jeg har kommet. Under følger andre bilder fra oppgaven.
Cognac glass og en vin flaske. Størrelsene er ikke riktige på bildet. Må gjøre noe med materialet på glassen hvertfall. Det er jo grått. Skal jo nesten være gjennomsiktig!

Her en karafel med vin i. Skal egentlig være det hvertfall.. selvom det ikke ser sånn ut. Må gjøre om litt på materialet her. Men etter mye knoting blir det nok bra.

Dette er det jeg har foreløpig. stikk innom nærmere for videre oppdateringer. Stay tuned!

Ingen kommentarer: