20. sep. 2007

Oppgave 3 og 4 ferdig!

Dette er hva jeg gjorde ferdig på mandagen. Prøvd og rendre ett bilde av oppgave 4 her hjemme, men det tar 3-4 timer. Så kan hende at det kommer seinere. Har ikke det her nå. Men det som kommer her er det jeg har så langt. Men det er som med alt i 3d. Man blir alderig ferdig. Kan alltid legge på detaljer. Jeg legger ut slutt resultatet av oppgave 3 her, og det jeg har fra oppgave 4.



Dette er ett bilde på 640x480 som tok 40 min å rendre på skolen. Det hadde tatt godt oppunder 1,5 timer her. kanskje mer. er tatt i litt feil vinkel så man får ikke så godt med seg detaljene på veggene. Men men.




Dette er det siste bilde fra oppgave 3. Er mye som kunne vært gjort annerledes og mye detaljer som kunne blitt finpusset på. Men jeg er greit fornøyd med produktet!

Cheers

Ingen kommentarer: