13. sep. 2007

Dagens fremgang..

Idag har jeg vært på skolen i litt over 10 timer. Rettogslett for at jeg er detalje frik og skal ha ting som jeg ser det for meg. Men resultatet blir desto bedre. Her følger da noen bilder av dagens fremgang.
Dette er da ett skap som jeg tenkte å fylle med diverse glass og lignende. , Ha en plante og noen bøker nede på hyllen. Men får se hvor mange små detaljer jeg legger på! Som du ser på bilde er tekstureringen mindre bra, så må fikse litt på det! :D
Her er da en test rendering. Lagt på en list under bildet rundt hele, lagt på tapet på den øverste delen av veggen og skal nå lage treverket som skal være under. Vet ikke helt hvordan det skal se ut enda, men det kommer.
Her der teksturen som jeg har brukt på stolen! Føler at det begynner å bli bra!

Kommer mer senere i kveld eller om jeg tar og oppdaterer i morra. Cheers!

Ingen kommentarer: